בונפיל - ברזי גז ואביזרי גז

אודות

חברת בונפיל הוקמה בשנות השישים כמפעל יצרני של ברזי גז ואביזרי גז ע"י בונפיל יומטוב. כבר בשנת 1967 הוענק התקן הראשון בארץ לברז בונפיל הנחשב עד היום לטוב מסוגו בעולם.

בשנות השמונים הרחיבה החברה את פעילותה והחלה בייבוא של אביזרי גז שונים, ברזי בטיחות , ווסתי גז מהטובים בעולם ,טרמוקפלים , בוערים ומחברים שונים. החברה התפתחה והפכה לספקית של רוב חברות הגז במשק וכל טכנאי הגז. כמו כן, חברת בונפיל סיפקה תמיכה טכנית וידע רב , שמואל בונפיל ז"ל היה דמות מרכזית בחברה ותרם רבות בידע טכני, היה פעיל בוועדות התקינה והציב סטנדרטים חדשים בחברה.

בשנת 2012 מיזגה חברת בונפיל את מרכזה הלוגסטי עם חברת אקווה ספרינג בבעלות מוטי בונפיל והחלה לפעול בסינרגיה בשני התחומים , מים וגז
WWW.MAIM.CO.IL

שילוב הידע הרב , איכות השרות והמוצרים , נותן מענה למחממי מים הסובלים מבעיות אבנית , תנורים המוזנים במים ובכלל קשת רחבה המאפשרת לכל הלקוחות המסחריים להרחיב את פעילותם.

המוצרים המיובאים על ידי שתי החברות עומדים בסטנדרטים הגבוהים בעולם ומאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי , החברות המיוצגות הינן פאר תעשיית המים והגז בעולם והשרות הייחודי מציב את בונפיל בע"מ ואקווה ספרינג בחזית ללא תחרות. הן במחירים , טיב והן בשרות.